wanted! budak dalam gambor neh di perlukan dgn kadar segera.... ini adalah kerana, baby tunang anda dlm keadaan tak sihat. huk..huk..huk...ari ni dh 12 pose.. apsal la dok asek tak sihat jer sejak stat pose lagi ni.. tak ptut la berkeadaan begini wahai cik baby..sb cik baby nk dkt kenduri dh ni...to my incik tunang :---> sowie ...baby tak sihat2 lagi..donno why. Dh mam ubat, dh pantang itu pantang ini..still tak baik2 jgk... sorry again 4 make u worried abt me. I'm trying my best supaya dpt smbuh sblm majlis tawin kita.
ape la yg tak kena tah nye...bila mandi byk, sejuk je jdik batuk2 teruk.
bila kurang mandi plak, jap2 sakit tekak pstu badan panas cm nk demam dah..
ape petua paling mujarab utk turunkan panas badan & hilangkan batuk???? hem......
alhmdlh..selesai berbuka puasa hari ni. Hari ni kan 1st day gi keja nek feri n bas. Akak ct antor smp jeti, pstu nek feri smp jeti pulau, pstu amik bas le gi komtar.ate cmne nk buat weii...penat dh ari2 dok ulang alik driving. Penat tekan break, penat swipe touch n go n penat isi minyak. Kena pulak minyak skrg mcm2 le segala jenis RON yg kuar. huhu..letih jgk yek menapak nek turun feri n bas. Ya allah, bln pose plak tu..mencabar stamina btl la. takpe..takpe..kuatkan semangat!!!! dlm bulan ni je nk teruk2 cmni cik baby oii... bln dpn jdik org bayan lepas dh...ari2 nk suh incik somi antor nt..hua3..paden mukeee!!smp je umah tdi..dh kul 7 bape minit dah. tersandor je kt sofa tu...tggu msuk bukak pose trus ngapp!! mlm ni plan nk gi terawih neh..tapi tgk la jpgi larat idak... tgh2 best dok tsandar ni, smbil dok dengar je ape tah mama ngn akak ct dok bising2...tapi yg sempat aku dgor..akak dok kalut carik lighter(pemetik api). Rasanya dia nk cucuh candle aromatherapy tu..sb nmpk dia dok usung gi sana sini..akak tnya ma "maa....nmpk lighter dak?? carik tak jmp pun ni...ma ada takk???"pstu ma aku bt muka blur2 je...ma jwb "lighter?? tak nmpk pun....pemetik api ada laa"
pekkk!!! aku ngn kak aku tepuk dahi je....same la mak oiiii.....dia bt lawak pulak daahhhhhh......

sedar tak sedar, hari ni dh masuk bln september dh kan. Ya allah, cpt pulak rase masa berjalan. Ingat lagi mse dlm Mac ari tu, time baru bertunang tu. Slalu sgt aku ckp kt incik tunang "abg..lame lagi la nk tggu bln 9..lama lagi la..lama lagi la..."
skrg ni..nah..amik habuan..bln 9 dh. Nk cpt sgt!
fikir2..mkin nebes lak rase...26 ni dh nk akad nikah. Dh nk jdik is3 org dh weiiiii...
dh ready ke aku ni?? dh blh rajin bgn pagi ke?? dh ckup sedap ke aku masak ni?? dh ckup kemas ke aku iron baju yek??? adduuuss...
kene plak...dh nk duk ngn mak mentua dah....nnooo!! nooo!!!
ate takut le weii......
segala adab nk kena jaga, selama ni makan msuk perut sndiri je, pasni dh kene fikir perut suami. Ate ckup kenyang ke dier, dh bergosok belum baju dier, ader terkasor bahse ke berckp ngn dier.. huhu. Klu fikir gedikz nk kwin je, mmg senang hati. Tapi bila part fikir tanggujwb isteri tuh...kene bertafakur sejenak jgk la..
tapi ape2 pun, syukur tgk incik tunang skrg. Dh byk jgk nmpk dia berubah nk kwin ni. Cuma bese la klu laki tu..mst ada 2,3 perangai sengal dia yg mmg tak bley buang. Antaranya kuar dating tak reti awal..asek laammbattt aje! tapi tu la.. nk marah2 komplen pun..haku jgk yg pilih ..bkn org len suruh...hehe..
tapi ape yg paling ketara skrg ni...incik tunang blh bergumbira la..sb dier dh jdik kesayangan mama.. yela, menantu pertama dlm umah. Bkn leh marah ape sket, kang mst ma kata "ni...jgn nk marah menantu kesayangan aku arrr! "..... ----> ceh! senegal betul....
gambar ini hanyalah selingan..joker ni minat btl ngn gmbr aku yek..