wink! wink! u make my day!

Wednesday, September 23, 2009

lelaki & chatting

wah..suda pukul 5 yek. Cpt pulak rase masa bjalan (tak mo kabo aku msuk lunch tdi kul 3 hehe). Ari ni kan..sb dh tahap bosan memerang sgt kt ofis, aku telah melakukan 1 ektibiti paling tak berpakdeh di alam semesta. Yakni, aku melayan chatting ngn manusia2 tak kenal kt chatroom.

ate selalunya, aku chat ngn member2 ym je. Tp oleh kerana hampes member2 ym suma pakat cuti raya lagi...aku pun msuk la 1 website chatting ni (harap maaf, url terpaksa di rahsiakan takut kang website tu banned nick aku hahaha)

besek la kan..nama pun chatroom..segala bagai jns jantenz ader la kan. Tpi blh di katakan ..almost 80% mmg asek nk "dirty talk" je. Haku pun tah la jahat sgt ari ni, blh aku melayan je (sb aku suke tgk laki gatal ni mkin menggatal..pstu aku bantai gelak sorang2).

ader la kan 2,3 ekor jantan ni (rasenye tak salah aku bahase kan jantan since mmg perangai jantan).

baik punya dok ejas la kot..ajak kuar date la..itu ini sume... pstu ada la soklan :

"erm...kita phone sex nk tak mlm ni?" --> aku jawab "awk tak kesah ke sy dh ader tunang?"

dia jawab "takpe...sy tak kesah...pandai2 la kita simpann....."

pstu aku kata lagi "tapi wak...tunang sy ada kt sebelah ni"...................pstu terus dia out! hahaha!!

ader jgk yg jns :

"erm..awk...blh sy tau cutting bdn awk bape?? mst sexy awk ni kan...."

aku jwb "tah la..sy ni mmg badan model....tapi nt sy tnya tunang sy..cutting bdn sy..dia yg slalu ukur...."

hua3.....terus dia senyap.....

ada jgk yg cmni :

"kita jmp nk tak wak...sy blh tlng topup kan hp awk...kita ringan2 ke ape ke...."

aku reply "erm..yke..nak jmp ke...jmp la sy ahad ni..sy free"

dia pun cpt je reply "nk sy amik awk ke...kt mana?? kul bpa?"

aku kata lagi "aalaaa....dtg je la umah sy.... ahad ni je yg sesuai pun..."

dia tnya lagi "kenapa ahad ni.....ari lain tak leh ke sy nk jmp awk??"

aku dgn tergelak2 terus jwb...."sb ahad ni kenduri kwin sy..blh la dtg jmp sy...."

hahaha...adoii..sakit perut aku melayan lelaki lam chatroom neh.

tapi dlm erti kata lain, bkn aku saje nk kene kan deme..klu deme ckp bnda2 clean..aku sembang ok je..cm tnya keje ke..ape ke... stgh yg ok..aku ckp tunang pun cm ok je...siap wish slmt pengantin baru lagik.

cuma besek la..chatroom ni kebanyakannya mmg tak leh pakai punya type la. kene plak website tu mmg slalunya bebudak chat dia mmg dh terkenal dh sbgai bebudak tak ley pakai..

to my incik tunang...baby ada bagi num abg kt lelaki2 gatal tu..mlm nt abg tlng layan derang k..bkn pe..derang gedikz jgk nk no tipon..padahal baby dh bgtau tunang org...ari tu abg jgk pesan, klu ader laki gatal nk ngorat, pass je num abg...kan2??

utk dak2 lelaki tu, mlm ni kamo org ckp phone sex la ngn tunang sy yek...hahahaaha (sakit perot aku)


suke lagu ni??




She's starin' at me
I'm sittin', wonderin' what she's thinkin'
Mmmmmm
Nobody's talkin' 'cause talkin' just turns into screamin'
Ohhh
And now is i'm yellin' over her, she's yellin' over me
All that that means
is neither of us is listening
[and what's even worse]
that we don't even remember why were fighting.

So both of us are mad for...

Nothin' [fighting for]
Nothin' [crying for]
Nothin' [whooaaa]
But we wont let it go for nothin'
[no not for]
Nothin'
This should be nothin' to a love like what we got
Ohhh baby...

I know sometimes it's gonna rain
but baby, can we make up now
'cause I can't sleep through the pain
[can't sleep through the pain].

Chorus:
Girl, i don't wanna go to bed
[mad at you]
And i don't want you to go to bed
[mad at me]
No, i don't wanna go to bed
[mad at you]
And i don't want you to go to bed
[mad at me]
Ohhh no no no...

And it gets me upset, girl
when your constantly accusing.
[askin' questions like you've already known]
We're fighting this war, baby
when both of us are losing.
[This ain't the way that love is supposed to go].

Whoahhhh.....
[what happened to workin' it out]
We've fall into this place
where you ain't backin' down and i ain't backin' down
so what the hell do we do now...

It's all for..

Nothin' [fighting for]
Nothin' [crying for]
Nothin' [whooaaa]
but we won't let it go for
nothin'...
[no not for]
Nothin'
This should be nothin' to a love like what we got
Ohhh baby...

I know sometimes it's gonna rain
but baby, can we make up now
'cause I can't sleep through the pain
[can't sleep through the pain].

Chorus

Oh, baby this love ain't gonna be perfect
[perfect, perfect, ohh ohh]
and just how good it's gonna be
we can fuss and we can fightlong as everythings allright between us...
before we go to sleep.

Baby, we're gonna be happy.
mad (neyo)

ari ni aku tingat sgt ngn lagu ni. Sb lagu ni mmg 1 of my favret songs. Sb ari ni plak bosan kt ofis, di tambah lak pepagi dh gado ngn incik tunang...aku search2 lyrics lagu ni. Bila baca betui2..mmg meaningful betul lah....cuba korang baca hehe..

yelah..cite lagu ni dia asek gado ngn aweks dier..tapi kdg2 deme gado pun tak taw utk sebab ape...(cm aku le tu...)

so sama2 lah menghayati lirik nye...ada sape2 yg suke jgk lagu ni??


Monday, September 21, 2009

hari lepak di rumah

salam 2 syawal suma. huarrgghhh...!! letihnye sehari dua ni .... tdi bangun lmbt daa!!
siot kene bising ngn akak ct n mama...dgq la bunyi2an "eiii...dh nk kwin bapa ari pn bgn lambt lagi!"..
tak sesuai!! bek pi laa...ari2 terakhir mengakhiri zaman bujang ni..mggu dpn kena bangun awai dah dok ngn mak mentuaa...sop3.... ari ni...berazam tak mo pi mana2!! lantak la org kata pemalaih pun..cek tak mau keluaq!! cek nk rest!!! esok dh nk stat kosentret wat gubah hantaran dh...pstu nk pi butik pengantin ukoq baju kwin... rabu khmis keja lagi..jmaat amik halfday sb nk gi bt manicure & padicure. Lgpun jmaat tu mlm berinai..waahhh...dpt di bayangkan betapa bizi tahap gaban mggu ni...huhu.. sepagi tdi, dok tggu incik tunang sms...yalaaa...org tu byk adik badik kaannn...asek pi beraya ja la. Aku gak yg tercongok tunggu sms dia... tak gunoo tuii...sabo yo la... nk marah2 pun..nk jdik laki aku gak dh...huhuh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers