wink! wink! u make my day!

Wednesday, October 07, 2009

edisi hunnymoon!




salam & monink .. !! esok pat gaji! haha..

entry ari ni adalah edisi animun ala2 gedikz santai sket (yg gediks tu bkn ai okek?! lagu ni je gediks sket. Tapi besh!! my fav song bebeh.

Tp ade ke patut, hubby aku cakap "lagu apa la ni..cm lagu hambat ulaq ja pun"....

ciss......jiwa tak rnb btul laa....lagu sket punya berdentum2 bass...dia kata lagu hambat ulaq..

okek2...bek to da post. last wik baru je balik dr genting. Gi animun kecil2an gitu! insylh klu ikut plan lam ujung taun ni ka, raya cina nt ka..baru nk pi jauh2 sket..pulau perhentian ka sabah pa ka.. hehe..

ada la di muatkan sket pic lam entry ni..sket ja la..byk2 tak larat aplod huhu.

lover bridge @ genting ..venice gondola lalu bwh ni la..

pe2 pun, besh jgk diz tyme turun genting. Rasanya lagi sejuk dr sblm ni gi. Tghari pun berkabus tebal lgi. Bab sejok tok sah ckp la...smp petang aku mls nk mandi hahaha....

titi gantung kt denosor land...

amboi budak chomot ni..ada bini pn dok teropong awek lagi kaa...

tu ada hati nk jadik otromen la tu...

uiii...bini sapaa la ni..pepagi dh bagi bekpes kt ikan dah...ngeh3...

dlm indoor theme park..

dinner @ first world cafe...

dlm venice gondola...

nk celen mai r! ada bran?? ngeh3...

ni style posing lenguh pinggang hahaha...

flying coaster

beratur @ 4D motion master genting...besh gak layan 4D movie monster in the deep..

mcm pearl harbor la plak....kapey terbang terhempass!!!

ha! sua la tangan..satgi dia geget...haku tataw!

wit my hubby chomot!!

Tuesday, October 06, 2009

wedding outdoor photoshoot!





salam sume, wah suda lama tak apdet blog kan..hik3..
bz sungguh slps jdik isteri org ni..yelah, baru2 kawin ni byk umah sedara nk kene gi. last wik sempat ke genting jap for 3 days...animun kecil2an haha... nt me update gmbr di genting k. cuma kt sini nk sharing sket photo utk outdoor photoshoot.. ekceli photo belambak2 ada tapi still tggu abg mir & abg man (my wedding photographer) bagi cd & dvd wedding tuh. Ari ahad lepas pun baru siap 1 sticky album. Dlm 2,3 mggu lgi baru dpt custom album kawin skali ngn dvd, cd, potret pic etc. Wah..sgt tak sabar nk tggu ni. Sb gmbr abg mir amik sume santek2 laaa.. tengkiu abg amir...4 lovely pic.. antara my fav photo...yg kt bwh ni. Shoot tyme nk senja dh. Kenkawan, background blakang tu original taw~! bkn edit2..tyme tu senja nan merah gitu..hehe...




Saturday, September 26, 2009

Majlis Akad Nikah

alhamdulillah... majlis akad nikah pagi tadi selamat berlangsung di rumah kadi, bkt mertajam. Sekitar 10.30 pagi kami smp ke umah tok kadi. belah aku gi 3 buah keta, belah laki 5 buah. ramai jgk la kira nya tadi. Nebes beb..apa2 pun syukur suma dh slamat.




Cam tak caya dh jadik isteri org dah. huhuh..
utk entry ni, sempat upload few pic during akad nikah tadi. Utk majlis tawin, insyalah by tomorrow or monday akan upload.. arrrgghh!!! sok majlis knduri lak...mst letih + neves lagik. huhu...

tyme sarung cincin dan kucup tangan suami..

mase ni nk tergelak pn ada sebab rase kekok gile weii...hahaha...tak reti. Naseb bek abg mir (photograper) ngn pakteh dok ajaq2 hehe..









incik tunangku (opss!! suda jadik somi la) tyme lafaz akad...hik3..muke siyess.....ketaq le tuuu...

waktu bacaan takliq...time ni aku dh meleleh ayaq mata dah..

dl aku tak caya bab nanges tyme bkl suami nk akad ni..la ni baru tau! dok bt keras ati pun tak blh dh aih....meleleh ayaq mata abis..malooo akuu..!!











apa2 pun..syukur sgt suma dh setel hari ni..tinggal esok ja utk mjlis kenduri kawin. serentak dengan belah lelaki. Pada kenkawan yg berkelapangan, mintak sila ke rumah esok di blok S, Apartment Permata, Bdr Perda, BM.


dalam bilik tdo ku......













Bersama Mak teh cyg sorang...






hantaran dari belah lelaki...










hantaran utk lelaki....bt sndiri tawww!!..







perfume set, aqua de gio.









set loreal men expert.








kemeja frm seed..







few lagi hantaran....










LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers