wink! wink! u make my day!

Showing posts with label kenduri. Show all posts
Showing posts with label kenduri. Show all posts

Saturday, February 05, 2011

buah anggur penang

Tadi ke majlis kenduri bertunang sedara sepupu sepapat. Punya lecey tol la, pagi ni selsema pulak. kami malas nk habaq, tp tau2 je la..ingus asek nk leleh je..tak sempoi lnsg! Nasib baik jgk kenduri dlm penang jgk, pi jap je, tak sempat tunggu rombongan belah kelantan smp, ai dah cabot dulu u ols!

Umah sedara kami ni unik sket, ada pkok anggur! awat ingat penang ni takdak class sgt ka? tak payah pi kameren heglen tau takat nk petik buah anggur ijau itew!!

ni lah gambaq buah anggur berkenaan.



rasa nya, jangan lah harap manis...tdi yg dok petik tu pun tak besar mana lg..erm, ada la sket2 rasa mcm buah cermai tu ( u ols tolong jgn ckp tak kenai buah cermai naa!) ada jgk sket2 rasa mcm mkn buah belimbing buloh. Tp apa2 pn, kami blh petik buah anggur. u ols tak blh kan??? kekekekkeek....

ekceli heran la jgk, cmne la anggur ni hdup subur je kt umah sedara kami di Sungai Nibong, P.Pinang? dah la panas spesis gurun je (tp mmg umah depa ada aircon, takkan depa tala aircon depa kt buah anggur? sungguh tak logik kan???)

itu la, jadi tu jadi buah nye, tp tak la sesubur di kameren itu. Hentam je la..janji bley petik kan?

skrg dh balik rumah, pas setel entry ni..kami rasa nk tarik selimut n tidoq..sb kami sungguh tensen...kami selsemaaaaaaa...!!!!

Thursday, September 17, 2009

walimatul urus..



assalamualaikum wbt..
Dengan rasa penuh kesyukuran, menjemput blogger2 / vivarian dr peroduavivaclub / virtual frend yg mengakses ke laman ini ke majlis perkahwinan sy
Nadia Ishak & Nasir Md. Noor
(baby & acey)
27 September 2009 (8 syawal)
Ahad
Perkarangan Blok S, Apartment Permata, Jln Perda Barat, 14000 Bdr Perda, BM
(berhadapan bangunan mpsp)
Majlis dari 12.00 tghari (tahlil) - 5 petang

to all my close frends & blogger2 png yg kita dh jmp ari tu..maaf sb tak sempat nk bagi kad jemputan mase ari majlis bukak pose ari tu.
so kira virtual card ni pun accepted la kan..hehe..
"cinta berputik lalu bersemi
tikar di anyam dari jerami
undangan di jemput secara rasmi
ke majlis perkahwinan kami.."

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers