wink! wink! u make my day!

Wednesday, July 22, 2009

Jom Jalan! Pulau Santap, Janda Baik, Pahang

yeaahh...i'm bek bebeh!!
lame gile wehh tak online.. ini sume sb kursus ar...cmne nk buek...berjuang menimba ilmu huhu... bertimba2 dah ilmu dapat ni.. ada lagi 4 mggu blm menamatkan 2 bln kursus Mandarin.
Today, our class bt lawatan sambil bljar (bkn mkn angin, blk ada project & presentation in Mandarin wehhh!!) ke Pulau Santap, Janda Baik, Bentong Pahang.
ekceli, diz such a great great expirience 4 me. Dl slalu tgk cite keliwon la, kasihku seru la, sgla mak nenek gmbor antu tuh..tataw upenye sume shooting tu bt kt Janda Baik upe nye.
So here's ada few pic sempat snap tdi...tgk..tgk..jgn tak tgk...

ni le pintu msuk ke D'Ark Resort, Janda Baik

chalet yg cun gile! baru 160++ per nite

ni yg chalet tingat atas

back 2 nature..

bila tgk rumah ni, ingat tak gmbr antu kasihku seru tuh??


air sungai...sejukkk...best!

kitorang gerak dari Inst Tadbiran Awam INTAN jalan elmu around 8.30am. Pjalanan amik mase dlm sejam cmtu lah. Tapi jalan nk msuk ke situ blh tahan la layan korner. kene plak dapat drebar bas pale angin. Tah dia bebal pe tah, bwk bas cm nk bunuh org je...eii..

smp je..kami stat ngn ektibiti sukaneka ala2 kanak2 ribena. Tapi besh la gak kan..bila dh tua2 gajah ni dpt peluang lagi men isi air lam botol, bwk bola pingpong ngn copstik, pstu carik smpul tutup mata..hehe..
hehe..akulah itu yg larik terkenkang2..adesss...

pas abes acara sukaneka & berfoya2 (opss!! marah incik tunang nt).. kitorang pun mandi manda di sungai. Harap maaf, pic mandi manda tidak dpt di upload kerana terkandung unsur2 18SG dsb...

stlah stel sume..posing ape sikit2 lagi lebih kurang..pstu kami pun balik la..

antara bunga yg bgitu menarik perhatian ku..

limau bali pun depa tanamm....!

ni namanya posing sakit pinggang..ngeh3..

me wit julia - dak dari jbtn penjara sabah

niway...mmg best tapi letih gile. lagi letih bila nk fikir esok ader class!! presentation should be submit next wik....arghhh...

kita jmp lagi di siri seterusnya...zassss.....hehee...

3 comments:

~~~+....mS arWeEn....+~~ said...

na, akak nk link page na kat blog akak...

latifd said...

pearh hang memang terror bab amik gambar...na all teh best..masukkan lah gambar wa ngan mandi bersama dugong tu he he

Baby Wify said...

a;ah..nt na update gmbor dugon berenang tu ehh...ehehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails