wink! wink! u make my day!

Saturday, February 26, 2011

Baru baca- di dunia ada syurga


salam hari sabtu..

semalam balik keja, sempat kami singgah di Popular Books Komtar. Tunggu somi moka bolat lambat sgt smp. Itu la, sendiri ada kereta, gatal nk suh cik driver hantar. oleh itu, jgn le buat muka coq udang bila kena tgu lama..keke.

Spt biasa, klu masuk ke Popular, tak sah la kalau kuar tanpa ada hasil tangkapan. Ngendap punya ngendap, buku "online dengan tuhan" tak jumpa2 jugak. Nampak gaya kena gi MPH jgk la sehari dua ni.

So ternampak la oleh ku Buku ini....



Sedikit Review :

Tajuk : Di Dunia Ada Syurga
Pengarang : Asma Nadia
Penerbit : PTS Millennia Sdn Bhd
ISBN : 983-3372-67-8, 978-983-3372-67-6
Mukasurat : 152 halaman

Buku ini mengisahkan liku-liku kehidupan yang perlu dilalui oleh seorang insan bernama wanita. Setiap cubaan dan dugaan yang datang, diharungi penuh sabar dan disusuli dengan tahajud serta doa pengharapan supaya insan lemah ini mampu menempuhnya, di samping tidak lupa kepada Allah yang maha mengasihani pada setiap hambanya.


Apa lagi..ai sebat la u ols! lagipun kalau pakai fofuler kad, mesti dapat less..so dari RM11.90, tinggal 10 hengget lebih je..murah kan??

Mlm tadi, sampai umah lepas magrib tu, belek la buku ni...cara penyampaian mmg senang faham n tak yah kerut2 dahi dgn ayat2 dia. Tapi siyes la, buku ni mmg sesuai la utk kaum2 wanita yg sering tertnya2 kenapa doa tak makbul, kenapa itu kenapa ini tentang rintihan kita pada Allah. Such a great inspirational book. I baca smp meleleh air mata u ols!! malo kena gelak dgn somi. Dia hati sgt batu okek! i hati lembut bak agar2 santan gitu..

Tp alhamdulilah pas baca setengah buku ni, rasa kepercayaan pada doa tu makin kuat, rasa percaya pada kekuasaan Allah jugak makin tebal. Mmg betul lah, sesungguhnya bersama tuhan itu tidak ada jalan buntu.

Kak CT udah ckp mau booking buku ini..wow kau! tak menahan! takpe2..esok ai bawak balik buku renung-renungkan dan selamat beramal - prof izzi tu dulu keh. kang ai bawak balik byk2..mau mabuk buku u nak baca kekeke..

3 comments:

Murni Alfathunnisa said...

nak pinjam...nak pinjam! let me borrow ur books!!! lalala...

picairin said...

wah... jom carik buku kat pesta buku pwtc..jom2...^^ follow ur blog...sb cam besh..hehe

Chik Na said...

hmm... menarik isi kandungannya...nanti mau angkat satu jugak lah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers