wink! wink! u make my day!

Saturday, February 05, 2011

buah anggur penang

Tadi ke majlis kenduri bertunang sedara sepupu sepapat. Punya lecey tol la, pagi ni selsema pulak. kami malas nk habaq, tp tau2 je la..ingus asek nk leleh je..tak sempoi lnsg! Nasib baik jgk kenduri dlm penang jgk, pi jap je, tak sempat tunggu rombongan belah kelantan smp, ai dah cabot dulu u ols!

Umah sedara kami ni unik sket, ada pkok anggur! awat ingat penang ni takdak class sgt ka? tak payah pi kameren heglen tau takat nk petik buah anggur ijau itew!!

ni lah gambaq buah anggur berkenaan.



rasa nya, jangan lah harap manis...tdi yg dok petik tu pun tak besar mana lg..erm, ada la sket2 rasa mcm buah cermai tu ( u ols tolong jgn ckp tak kenai buah cermai naa!) ada jgk sket2 rasa mcm mkn buah belimbing buloh. Tp apa2 pn, kami blh petik buah anggur. u ols tak blh kan??? kekekekkeek....

ekceli heran la jgk, cmne la anggur ni hdup subur je kt umah sedara kami di Sungai Nibong, P.Pinang? dah la panas spesis gurun je (tp mmg umah depa ada aircon, takkan depa tala aircon depa kt buah anggur? sungguh tak logik kan???)

itu la, jadi tu jadi buah nye, tp tak la sesubur di kameren itu. Hentam je la..janji bley petik kan?

skrg dh balik rumah, pas setel entry ni..kami rasa nk tarik selimut n tidoq..sb kami sungguh tensen...kami selsemaaaaaaa...!!!!

4 comments:

siti murni said...

kesian kat hgpa noo...takpa pi la tidoq....kami pun penin ni...dok main panaih kat pulau aman kemarin...
best noo..dapat petik anggur noo..feeling mat salih sat la uols..ekeke

Nadia Ishak (Sugarhoney Icedtea) said...

kah3..feling2 kameren sama..ajak mama tak mo pi..kami patah hati u ols!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku pon selesema....

Nadia Ishak (Sugarhoney Icedtea) said...

MS : musim kot skrg ni kan....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails