wink! wink! u make my day!

Monday, August 31, 2009

teh ais..oo..teh ais...

gambar ini sempat di rakam di saat teh ais di sedut hingga ke dasar gelas..


inilah entry tgh2 pagi buta ku yg pertama. Ate slalu time ni dh lena di ulit intan dah. Tapi apsal intan pulak yg ulik?? tak feel betul la...mane besh pempuan2 ulik ni...laki besh la jgk...oppss!!! tergatel pulak..ngeh3..

tadi mlm, kuar teman kak ct gi carik baju kurung kt butik2 area perda neh... payah jgk minah sorang tu pilih baju...fassy bebetul..(erk..betul ke aku eja fassy tu??)

agaknye nk dkt sejam tawaf 3,4 butik...dpt jgk la....loga den!

pstu...jam baru 10 sumting, ngah tunggu mama kuar keje kt uitm. Ate mlm ni tah la mlm ke bape dia bt ot. Slalu nye mmg baby yg gi amik.

sementara tggu fon col from mama masuk, me and akak gi ABC corner tuh...minum ke ape ke jap smntara tgu dier tuh.

ape lagi...den order teh ais ar!! tggu lagi!! dah berminggu dh weiii teman pantang minum ais. Yela, demam baru bek...batuk tak lega2 pun lagi..

Tapi akibat tak tahan ngn godaan teh ais tuh....lantok le hape pun! aku nk minum jgk~!!

tapi sempat lagi bby pesan kt akak "wei..ang jgn bagitau acey ar aku minum ais..." huhu...

tau kat incik tunang teman tuh...mau nye dia bising 4 hari 4 malam sb minum ais..

teh ais...oo teh ais....mmg tak bley ar tak pekena lam smggu.....ngeh3.....

3 comments:

oranglidi said...

wah! sedap o teh ais!

wa repot kt tunang kang. haha.

siti murni said...

cuba la belajar biasakan diri tak minum ais...mcm haku..ngeh3x..

Baby Wify said...

ayakk...jgn la repot. kang kene bising ngn incik tunang la...huhuh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails