wink! wink! u make my day!

Tuesday, June 16, 2009

BebaL nYe RaSe!

Emo Myspace Comments


Ari ni rase malasnye nk bt keje. Ape hey tah??

tensen pun ada gak.

Sal kes moto adik la ni.. Hem, ari tu dah ilang. Ini nk beli lain pun mslh mcm2 plak.

Kedai tu pun lahanat sungguh. Main lepas tangan je. Dh la kita beli kuar duit, sume nk suh kita bt kt JPJ lak. Dh 2 hari dah ni, dok ulang alik JPJ tapi tak setel2 lg. Tah ape tah la, insurance off line la..itu la..ini la. Dh le tak ley setelkan insuren tu, pstu nk amik mto dulu pun dia tak ksi. Abis adik den tuh nk gi mane ngn ape?? ptutnye duit dh byr..moto tu bley amik dl dah...proses geran ngn insuren tu bt la gak..bkn nye moto tak ley gerak klu insuren tak tukar nama. Road tax bkn mati pun!

Bile tipon apek cina tu, tau nk angin2 kt kita lak bila kita push tanya dia.

Silap org la apek! kene sound balik la ngn aku. Hangin tul.

Yg akak ct pun cm dok bising2 mrah bby plak.

Eden ni keje kt pulau. Klu dekat, dh ulang alik 10 kali dh tgk dia kt JPJ.

pepaham la..bkn dkt nk balik bkt mertajam tu time ofis hour.

Bebal tul la rase..

sial betul kedai moto ni... mcm2 le cekadak dier.

Kang..aku gi maki dpn kedai kang.. Jgn bagi den buek perangai otak seminit den balik..

5 comments:

paraxixth said...

uiks..pengurusan kerajaan mmg macam tu.dulu aku duit hilang.nak calim insurans pun x boleh..sampai skang xde ape2 berita.

Baby Wify said...

senegal betul la...

cian kt adik je la..dia dh le tadek moto patah kaki..derang lak bt lembap katak cmtu.

BATIK VALLEY said...

hye dear.
visit us.
u may like our products
http://batikvalley.blogspot.com/
http://bmp-penang.blogspot.com/

tehais said...

Sila bakar kedai apek tu!

Baby Wify said...

erk..teh ais..kita bersekongkol bersama la...gi bakor dua2 org hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails