wink! wink! u make my day!

Monday, July 05, 2010

kenduri lagi! haishhh..

haip guys! ysterdae me seharian di majlis kenduri my boss.

dia dh mintak tlg jadi bentara, takkan nk kata tak boleh pulak kan. kang ada bunyi pulak, p.a sendiri tak tolong time kenduri bos.

letih tu agak letih la..tp best. Sb tugas aku kasi bunga tulur kat tetamu. Glamer gak rase..ade je org pandang dua kali...auuuwww..!!! perasan!

majlis perkahwinan anak lelaki sulung my bos di dewan mpsp bertam kepala batas.

waktu mjlis potong kek

ini bkn sponge kek..tp kek buah tau! cantik!

vip table

comel bekas bunga telur ni kan?


ini gift utk vip..

wit kak yus

wit kak sara

kah3..anak sape la i kidnap! hehe

curi anak kak dayang..jadi baby sitter jap

pose istimewa waktu mamam


tema majlis ni oren2 gold + white berkonsepkan taman sket2. tp kitorang sume ni kena pakai kaler oren. hehe..seb baik le sempat siap baju antor jahit ni ha..klu tak..mampuss.

me tak larat nk cite byk2..sb pale masih lagi headache. tu yg taruk pic je byk2 tuh..

pe2 pun congrats n selamat pengantin baru utk azrai & yati. Pasni blh join da club la..club isteri2 org. kih3...


13 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

comel nye anak kak dayang...
;)

cheqna said...

semoga cepat sembuh dari sakit kepala itu ok =)

baby berry said...

meniti senja : tu la kan..sgt2 comel..tembam sgt!

baby berry said...

cheqna : tu la..dok rasa nyut2 lagi ni..tu yg dok senyap je tu huuhu

nn said...

kek kahwin yang sangat best!

kakcikseroja said...

Meriah majlisnya... rasa macam nak naik pelamin lagi seklai pulak.. :)

HonEyBuNNy said...

wahhhh...grand nya....kek tu cntk...pengantin pun dan tuan punya blog neh...;-)

baby berry said...

hunny : kish..kish..kish..kembang kuncup tuan punya blog~!

baby berry said...

kak cik : ha itu lah..tgk org kawin ni..rse nk pulak kawin skali lagi kah3..

baby berry said...

nn : org petua, anak dara yg tak kwin lagi amik kek kawin taruk bwh bantal..nt tdo dpt mimpikan bakal somi hehe.

LiNda said...

kalau awak nak tahu ..

saya suka gi kenduri ..
suka makan nasi kenduri..
suka tengok pengantin.. berteleku dpn pelamin pun takper ..
dan yang paling besh
suka makan telur pengantin .
ehh..eh.. bunga telurlah !

hahahaha

baby berry said...

linda : uish..bahye ni..suke telur pengantin lak..hehe...tp pesal ea suke gi kenduri ?? me suka jgk ..tp tak ley lama2..cpt borink.

Chik Na said...

wahh...sungguh meriah kendurinya.. tuan punya blog pun lawa gak ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails