wink! wink! u make my day!

Friday, September 17, 2010

saya sibuk ada sebab...



yuhuuu...!! lama sungguh tak online yer.


rasanya mcm sepanjang bulan ramadhan cmtu.


sungguh tidak sempat sebenarnya.


banyak kerja ke? tak jgk...


banyak main games? hehe..guess so..


paling penting, sgt sibuk menguruskan hal2 di rumah, hal kewangan dan kerja.


Sebab hari ini adalah hari terakhir berada di ofis.


nope..bkn tukar ofis...no no no!!


tapi, akan pergi berkursus selama 2 bulan di INTAN Jln Elmu KL.

well....sambung belajar bahasa mandarin tahap II.


persoalan nya..pandai kah aku berbahse mandarin?? wo keyi!!! (sy boleh).


ye le tu..blh la sgt.. ingat2 lupa. muahahaa...

lagi berita best, i juz finished touch up my car.


yah..my red viva tu. But no more red yer, change to pink.


well..its my nasty pink!! (sb tu raya takde duit..duit abis kat menatang ni la...hehe)






***till next time..ada masa i update blog (mybe waktu di KL nt) daaa!

4 comments:

SYANI said...

pink karer you!

gismo82 said...

mak oii... terang warna kereta...sebatu jauh dah nampak dah kereta ni..he..he..he.. selamat hari raya..

░♥si lampu neon♥░ said...

weh bape ringgit lak tukar kaler pink tuu!! cantik sioott

en_me said...

pink ai laike.. ihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails