wink! wink! u make my day!

Tuesday, January 05, 2010

My New Year


huik hai ols..

epy nuyer...! well...dah lewat bape ari lak wish. Ekceli, smlm masih bercuti lagi. Yelah kan..org byk cuti. ngeh3..

tdi visit ke blog my sis..ish..awal2 dier dh upload entry sal bt feringgi tu la..ampes tul haha..

takpo...takpo...tu versi sis..ni versi adik nye pulak kan.

Mlm nuyer ari tu...den sambut lam kete je. Ha..apsal jdik cmtu? mak mentua haku le ni..org dh kabo..jalan jem..nak jugak kuar tgk bunger api. Last2 dpt gak la tgk..tgk dri dalam keta gitu. Seb bek incik habie yg drive..klu haku, dh lama bebal dah..

ari 1hb tu, akak ct n mama ckp nk dtg umah. So tghari tu aku balik la dl ke rumah, sempat singgah tesco sket beli brg2 mkn. Incik hbie balik kemudian sb ari tu dier nk solat jmaat dl.

Bak kata kak ct..aku bt la mee goreng basah ari tu..ish3..sodap le pulekk...auwww..kembang setalam ai taw.! hahaah..

ptg tu tetiba incik hbie cadang suh bwk ma jalan2 kt bt feringgi. Tp aku rase, dia tu yg tingin nk gi kot..gi carik cd pirate le tuuu...

best jgk petang2 lepak tgk org main sukan air ni. Ekceli aku geram gile nak naik kuda, tp mls nk gi tnya sejam bape. Pepaham la, wiken ni slalu nya mahal dr ari besa.

best lepak2 atas pasir..smbil menikmati udara petang.. aku ni ekceli suke sukan2 lasak ni. Tp bila melibatkan air, tu yg patah semangat tu. Dl mse kecik2 penah hmpir lemas mandi laut. Aku rase since tu la aku macam kurang berkecimpung dlm arena2 sukan air ni..termasuk la mandi pun..haha..malas mandi beb..

dh nk dekat mghrib..baru kami blah...gi ushar2 brg kt nite market. Org rmai sgt mlm tu...sian kt adik ngn kak ct..deme pening pale..maybe sb bersesak panas2 kot. Klu ikut hati aku..mau je aku berjalan pusing2 lagi. Tp kecian lak kt derang. So kami decide nk g mamam.

Ate mulanya aku cadang nk le gi mam kt Sri Ananda Bhawan (south indian cousine) dpn flamingo hotel tuh..tp adik tak maw lakk..ptong stim tul la dak ni. So gi subaidah tg tokong. Pas mkn baru le balik... Nk balik lewat sgt pun tak leh ler, akak ai tu kan rabun ayam. huhu..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails