wink! wink! u make my day!

Tuesday, August 17, 2010

hidup biar sedap...mcm walls tuuu...

Malam tadi anak dara jepun nama Sanyo dah sampai rumah.

Uii..shaye rase HAPPY nye tok sah cakap la. Siap test cuci baju terus tuuu...

Pagi ni, keje kat ofis tak berapa banyak. Cuci2 mata roaming ke online shopping website.
Tetiba rasa ...

Shaye rase CEDEY la pulak..

Berkenan le pulak dress2 baru dlm website tu. Adoi.. Tapi kenot beli la dis month..

Pepaham la, bulan2 duit banyak keluar ni. Mane dengan nak bayar baju tempah, biskut tempah, maruku tempah, ate segale2 benda yg tempah la ceritanya.

Tapi... lagi la cedey bila ingat....

cik Sumi Yumi mesti TAK KASI DUIT RAYA tahun ni...huhu..tak pat la nk melaram-laram ala ramlah ram gitu.....adu du duuu...

Shaye rase mcm NAK BAWA DIRI jer....


Tapi apa2 pun CAN'T WAIT lah, tunggu anak dara nyonya melaka nk sampai rumah minggu dpn.
wiiii..my kopitiam style marble top dining table...lalalaa..



- bila rasa sedih,
ubati lah hatimu dengan suatu perkara yg menggembirakan
.
hidup biar sedap hehe..



14 comments:

~~~+....mS arWeEn....+~~ said...

comey aaaiiihhh kucin tu!!!
ptss.. raya nnti nkpi umah na la, nk pi makan2 makanan melaka kat meja kopitiam baru yu tu!

baby berry said...

kih3..mknan melaka tak reti masak..bt roti bakaq dgn oldtown coffea.

~~~+....mS arWeEn....+~~ said...

x kan pi raya jamu roti bakaq ja?????
buat la rendang ka.. gulai ka... western ka,... hahahhaha...

baby berry said...

umah mak mertua adaaa...hehe

HonEyBuNNy said...

Waduh...comei bangat ini kucing..sampai tertgk kucing2 ne jah..heheh

baby berry said...

a'ah hunny..ni klu dpt ni, picit2 bt sambal..hehe...

kakcik said...

Tak yah sedey2...

lagipun x elok membazir - mungkin baju2 tu nampak je cantik, bila beli nanti - x menepati citarasa langsung! :)

baby berry said...

kakcik..a;ah..ada betulnya jgk tu. bese la nafsu membeli hehe..
tq 4 yr advise..betul tu!

LiNda said...

amboii..
banyaknya dah tempah
jangan lupa plak nak ambik !
ekeke

siti murni said...

dari monyok terus jadi ceria eh....hihi....mcm kucen tu jugak...huhu..cuma the difference is...kucen tu comel mcm ai...hihi....

baby berry said...

kak ct : elleh...klu yg comey2 je sume cam yu...abis cm ai ni apew???? tak sesuai tawww!!

baby berry said...

linda : hehe..takpe sis, dah taruk lam buku 555 dah..brg yg kene polo up. kih3.

cheqna said...

wahwahwah
banyaknya menempah
cheqna gak besh..semua adik2 uruskan
muahahaha

baby berry said...

cheqna : hish..cheqna mmg sengal..mane aci..sume tak byr la ea..?? jeleshhh~~!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails