wink! wink! u make my day!

Friday, August 13, 2010

di manakah terlebih sedapnya?


Entry di mulakan dengan tersengihhhh....ngeh ngeh ngehh...
(sengihan ni ala2 Ali Baba prektik berjalan semasa mengunggu aloyah pergi meminjam cupak dari kassim baba- seperti filem Ali Baba & 40 penyamun)

u ols! tak rugi semalam shaye beli ikan bawal hitam dari supemarket (siap suruh diorg siangkan lagi!). Shaye buat Bawal Masak Madu Tiga. Kelass namanya kan?! Tapi masakan je nama madu 3..bkn org nye bermadu 3 yer...sila beri perhatian..!. Menu saintifik ini juga lebih di kenali - as known as - Bawal Masak Sos 3 Rasa (masam, manis, pedas).

Entah lah apa yg shaye terlebih taruk or terlebih jampi, sampai encik sumi yumi menambah nasi 2 kali berturut-turut dan tidak sabar untuk bangun bersahur bagi menghabiskan ikan yang tinggal sebelah itewww......keh3...

.... Gamaknye bulan pose ni masak tak payah nak rasa2, jadi lagi sedap kot yer??
auwww!!!

10 comments:

FARYN said...

courier sini weih!
hahahaaa

Teh Ais Gula Madu said...

kang kurier kang...takut abg posto tu yg bedal dl hehehe..

ILA HonEyBuNNy said...

hehhehe....sedap sungguh neh sampai cik suami mkn sampai habis...nak rasa ckit..hehe

hamzah ian said...

haha.. lawak la gmbr tuh.. btw slamat ramadhan okeh..

sekamar rindu said...

COMEL GAMBAR tu...


ambil kat mana?

Chenta said...

Ermm..
memang sedap tuh
kompom sedap !

cheqna said...

salam dik
kompem sedap la tu...
memang besh ikan bawal ni..=)

Teh Ais Gula Madu said...

honey : klu nak kena turun png la..hehe..

Teh Ais Gula Madu said...

hamzah & sekamar rindu : tu la..google2 je pic tu..terjumpa.comey lak rase hehe.

Teh Ais Gula Madu said...

cheqna : a'ah tu la..ikan bwl kan best ...agaknye sb ikan tu sama. klu ikan lain tak kick sgt hehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails