wink! wink! u make my day!

Thursday, May 20, 2010

muncul kembali! tenggelam timbul betul..

ehem2..monink..
alah, malu pulak rase nk menulis blog. kah2..sengal gile!. Ala tu la...suke sgt tinggal2 n skip berblogging ni. Sibuk keje pe tah..nk kata bizi sgt tu tak la, tp mmg tebiat kot pemalas nk hapdet blog. Pastu asek kena bising ngn kak ct, dia ckp ape hey lama tak apdet blog hang tu? jawapannye adalah "adik hang ni mmg pemalaih sket!". Haa..pengakuan ekslusif tuh. Bkn pe..kdg2 tulis blog ni pn ader mood. Tambah2 klu bab nk meluahkan perasaan terbuku kt hati ni, segan sket le der..nk tulis2 lam blog ni. Publish org bace lak tu...kene lak bab nk kutuk hby sndiri. Lagi la tak elok kan. Kutuk2 pun..laki haku jugek...

so alkisahnye, sepanjang peninggalan ku di blog ni..byk yg dh berubah..yg dh berlaku, yg dah terjadik.

Klu story ni..rasenye konpom terlena la baca.

Cuma yg paling2 havoc n gempaq tu..kes keta aku kene langgar lari. Stended la...kete klu kuat sket..pstu kalah ngn kete kecik comey cm kete aku tu..mula la tak puas ati kan. Pstu terus langgor tepi n blah cenggitu je.

aku pn tak mo la nk ingat balik kejadian menyayat hati perut tu. It happened last month tak silap. Kene tyme mlm kt sbrg. Tp pe2 pn aku admit la..salah aku gaks..sb melayan mamat tu ajak cilok2. Klu aku tak layan, bnda cenggini tak jdik kan.
nk kata teruk tu..bleh tahan gak la..pintu blkg belah driver kemek...then bercalar panjang smp depan. But forget it je lah! tkmo ingat bnda dh jdik. Tgu la nt2 de rezeki lebih..cat balik sblh tuh..sb ada calar2 lain sama..Aku kumpul dl la sume2 calar..bt koleksi ala2 bumper car yg fun fair punya tuh. hik3.

then..story sket sal aku dh pindah umah. Tak duduk dh kuarters kt macallum. Now dh berpindah ke Jln Msjd Negeri. Umah betul2 blkg masjid; Tmn Sir Hussein, Semi-D kediaman kerajaan negeri tuh. Alhamdulillah la..rezeki dpt situ. Mmg lega sgt2 pindah situ. Suasana lain..umah berhalaman n bertanah. Rasa balik keje pn tak la semak pale otak naik lift. Sal gambar tu..isnylh nt2 aku aplod kan. Kasik jelesh my akak ct hehe.

hal2 lain tu..tadek la pe2 perkembangan sgt. Tak kembang pe pun..dok menguncup gak. hik3.

till tomorrow..i apdet da new story kiz..da...~~!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers