wink! wink! u make my day!

Thursday, September 03, 2009

buka puasa punya hal

alhamdullilah....

buka puasa mlm ni betul2 mengenyangkan la.. mcm2 lauk ada nye mlm ni. Nk jadi crita, mama balik keja ari ni siap singgah beli bihun sup suma. Yg kak ct pun, kebetulan tah apa mimpi dia..dia pun pi beli sama petang tdi. Mana dgn bihun goreng singapore, bihun sup campoq, laksa, kueh karipap, donut, kueh cara pun turun terselit. Siap ngn lauk pauk pun ada lagi..!

pueh ati betui aih...smp tersandaq la tdi..haha..


dah le tu, aku bantai mam bihun sup, campoq ngn ayaq 100plus, hentam plak ngn kueh2 pstu pencuci mulut buah nangka (nangka ni beli tdi sb kononnya nk bagi sembuh batuk. sb org kata mkn nangka batuk cpt baik).

alamatnya...tak pi terawih leee.....dh cekang sgt perut. Tggu je la stgi mst sakit pewot punya cmpoq mcm2.

cehh...tak guno sungguh la aku ni..nk jdik bini org dah..terawih dok tinggal. Buat malu kt incik tunang je..ari tu dia liat2 gi terawih. Dah aku bising2 bertazkirah apa suma kt dia, skrg dia dh tak tinggal terawih, aku lak yg tak gi terawih...huhuh....ampesss...


1 comment:

Anonymous said...

nyum..nyum..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails