wink! wink! u make my day!

Monday, September 14, 2009

hari-hari yg semakin sibuk!

komtar..boring dh ari2 keja sini..haha

salam slmt pagi.. ayahh..suda 24 puasa dah...huhu.. copek la pulak rase.
letihnye tuhan yg tau mai keja ari ni. Naseb bek mai ngn keta, klu kata kena panjat feri lagi ari ni..pakat terebah kt platfom tu lah jwb nya kot.

ysterday, such a dabel triple bz day 4 me. Adui..penangan nk raya, mana dgn knduri lagi 2 mggu.
attoi!! ate sibuk weii...! smlm gi awal pagi nya tu, gi makmandin bwk ma ngn akak..depa pi borong kepek (aku borong tak mo habaq! hahaha). Klu nk baca liputan di lokasi kejadian, silalah ke blog akak ai di http://sitimurni.blogspot.com ate bkn hape, dia dh cite kt situ dgn panjang lebar nya so tak yah la ai nk cite lagi hehe.. (siap kutuk aku lak tu..tak gune...cisss...!!)

pas balik situ...singgah ekspo sbrg jaya tu sat..tapi barang cm tak bapa best la.. petang dok umah tlng ma bt "bihun sup mabeles"--> cess..pepandai aku bagi nama. malam tu pas mghrib..ate kuar lagik kami...gi jusco laaakkk....!! beli suar kt adik.

Ate adik aku sekoq tu..bkn qeti pi beli sndiri..dh besaq pnjg pun nk pi beli apa suma nk pi ngn ma & kami. Kot2 la nk pi bli ngn kwn2 dia ka pa kaa....tak mau aih! manja ulat spa bulan betui la.
pas blk tu...kona singgah sat bazar perda (dpn LHDN) tu plak. Tpi yg tu atas permintaan ai la..haha..nk beli tudung ct tuh....ai layak pakai okek! sb nama ai pun ada ct jgk..haha... bkn ct nurhaliza ja ley pakai. ate ari ni naseb bek tak lewat bgn tdoq..tapi kira smlm tdoq kira ala2 tdoq mati dh ar..tu yg tak bangun sahur (tp ai masih berpuasa yeekkk makcik2..)

agaknya smlm klu kata bom meletup pun..tak dgq apa dah aih...letih punya pasal.
adakah keletihan2 ku ini akan berlarutan hingga ujung bln ini??? oohhh tidaaakkkkk.....!!!

3 comments:

siti murni said...

kamu dengan tido mati udah sememangnya sinonim la dik na...isk isk...

Marzalina said...

bulan posa memang letihnya lain kan..kalau tdo tu..memang macam mati hehe

~CiK LaDy AnGeL vs DeViL~ said...

sy pon slalu tidoq mati...hahahah!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails