wink! wink! u make my day!

Thursday, September 03, 2009

malas..malas...

ayakk...malasnye hari ni !! (smbil mengeliat penuh kemalasan)

bosan jgk eh bila dtg kje tpi tak bape ada keje..hehe..

hai, manusia ni mmg mcm2 la. Bila ada byk keja, merungut. Bila dah tadek keja pun merungut jgk.

Tpi kan, klu dok asek takdak keja je ni..lama2 cm jadik lemak katak gitu. Badan beserta tulang dan sendi2 ni jdik penyegan dah..

kul 1 ni time lunch, bby ingat nk turun bwh jap ar...turun tgkt 3 gi pacific jap (almaklum je la, den koje tgkt 21 komtar). Sb ari ni dtg keja bwk keta, ingat bley la turun tgk barang pa sket. Nk bwk balik pun senang ngn keta. Alkisahnye ari ni tak nek feri ngn bas sebab pagi tdi punya la sakit puyot. Tgk jam kul 7.10 dah. Jadah apa nya baru nk pi ke feri tu. Alamat terlepas feri la. Tu yg pagi tdi masa kak ct dok siap2 nk antaq gi jeti, bagitau dia takpa la..pi keja bwk keta je la.

Nseb bek gak la pagi tdi bridge jem2 manje je...tak teruk sgt... around 8.05 smp ofis dah..

ari isnin ni cuti...yehaa!! beri2 epi weeiii...

selasa dpn dh kena stat memanggil kenduri dh kt ofis. Dh le opis haku ni smp 1 rts lbh staff, nk kena gi jmp sorang2 la ni..ala.........segan la plak..ngeh3...

4 comments:

siti murni said...

jem je...butter takde??ngeh3x...

Baby Wify said...

gediks santai lak dak ni...haha..

Marzalina said...

hi baby! saya link awak yer =)
Bulan posa ni semua orang malas hehe

Baby Wify said...

yela kan..nape la jdik mls neh..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails