wink! wink! u make my day!

Sunday, September 20, 2009

Entry Raya II


di hari raya yg penuh dgn juadah ini...sempat jugak aku mengepost 2 entry lam 1 hari...hua3...wlpun brodben di rumah masih lagi sengal2 network gitu, tapi lepas jgk la aku post.

ini pic2 post ala2 senyum urat kejang (aku ni tak bley senyum lama2..kejang pipi..huhu)
petang tdi kan incik tunang dtg beraya kt umah..sempat la ajak di posing sket.

wlpun tyme muka dh macam singa laut je aku ni...bedak tah mane...mekap tah mane...minyak je...
tpi itu tidak mematahkan semangat gatey nk bergambar jugak..hua3..

esok tataw lak ape program, cadangnye nk gi umah pak sedara kt belah bworth...pstu singgah kubur arwah abah kt teluk ayaq tawaq.... insyalah... sekejap je kan...dh hbs dh raya pertama. Rasa nk tunggu raya sikit punya lama..dh smp 1 syawal, sat ja dh mlm dh...sonok tang tu ja la.... kot budak2 ni best la kan..dh tua gajah ni kureng dh la...lgpun pala ni asek dok kosentret pikiaq kenduri n akad nikah ujung mggu ni ja....takot weeiii...huhuh...dup dap dup dapp....

2 comments:

siti murni said...

mcm pokok ah korang nih, sorang jadi dahan..sorang jadi dedaun yg menghijau....hehehe..apa da..pakai la same color..baru boria..!!:-)

Baby Wify said...

cisss..... pokok dia kata...

takpa la..batang dan daun gituuu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails