wink! wink! u make my day!

Friday, September 25, 2009

mlm berinai

slmt pagi kenkawan...slmt pagi buat diri sndiri hehe...

awal nye apdet blog ari ni. Pagi ni nseb bek tak liat nk bgun tdoq. Smlm tdoq lambat la...smlm malam berinai.

Ayak..mmg siksa kan dok berinai abis suma tangan ngn kaki neh. Nk tergelak pun ada smlm. Kak Ct la yg tlng boh ngn mama. Yg aku ni tergedang tak leh wat pa dah. Mama smp tergelak2 bila aku dok mjerit panggil dia suh garu muka la..garu badan la. Cisss....mmg ampes tul la.. tyme tangan dh berinai ni la dok rasa gatal sana sini. Tyme tu la gak nyamuk nk geget apa suma.

Klu tak mlm berinai nk bt mlm ni...sb esok kan akad nikah. Tp dok pikiaq stgi tak leh nk watpa dah la. Mlm ni byk bnda nk setel ni. Nk gi bakery setel kek kawin, mana dgn goodie beg tak siap wat lagi. Esok awai pagi dh nk pi ketuk pintu butik dah...haha..siot weii..mekap akad nikah kul 7.30 pagi. Ini suma tok kadi punya pasai..kul 10 pagi kena pi umah dia dh akad. huhu...



Ape2 pun...smlm baru la aku rsa siksanya nk bergelar raja sehari ni kan. Siang smlm pas balik keja lajak pi umah makcik dl kt relau. Sb mggu ni dok bt rawatan badan kt dia. Well, my auntie kan bukak spa gituu... Pi meluluq la, bersauna la, mandi bunga, mandi susu suma. Ptg ni nk kena pi lg ni.



lecey kan....hem.....

1 comment:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

akhirnye...
setelah beribu rintangan...
tahniah miss nadia...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails