wink! wink! u make my day!

Tuesday, September 01, 2009

Mama buat lawak pulak...

alhmdlh..selesai berbuka puasa hari ni. Hari ni kan 1st day gi keja nek feri n bas. Akak ct antor smp jeti, pstu nek feri smp jeti pulau, pstu amik bas le gi komtar.

ate cmne nk buat weii...penat dh ari2 dok ulang alik driving. Penat tekan break, penat swipe touch n go n penat isi minyak. Kena pulak minyak skrg mcm2 le segala jenis RON yg kuar. huhu..

letih jgk yek menapak nek turun feri n bas. Ya allah, bln pose plak tu..mencabar stamina btl la.

takpe..takpe..kuatkan semangat!!!! dlm bulan ni je nk teruk2 cmni cik baby oii... bln dpn jdik org bayan lepas dh...ari2 nk suh incik somi antor nt..hua3..paden mukeee!!

smp je umah tdi..dh kul 7 bape minit dah.

tersandor je kt sofa tu...tggu msuk bukak pose trus ngapp!!

mlm ni plan nk gi terawih neh..tapi tgk la jpgi larat idak... tgh2 best dok tsandar ni, smbil dok dengar je ape tah mama ngn akak ct dok bising2...

tapi yg sempat aku dgor..akak dok kalut carik lighter(pemetik api). Rasanya dia nk cucuh candle aromatherapy tu..sb nmpk dia dok usung gi sana sini..

akak tnya ma "maa....nmpk lighter dak?? carik tak jmp pun ni...ma ada takk???"

pstu ma aku bt muka blur2 je...ma jwb "lighter?? tak nmpk pun....pemetik api ada laa"

pekkk!!! aku ngn kak aku tepuk dahi je....same la mak oiiii.....dia bt lawak pulak daahhhhhh......

5 comments:

oranglidi said...

ahahah.. lawak2.. kim salam kat mak lu..

~~~+....mS arWeEn....+~~ said...

ayoookk....
mmg lawak la mak na neh...
adoi....
sekali sekala dia buat lawak....
nk wish awal2 neh, selamat jd org bayan lepas...
eheheh...

Baby Wify said...

huhu..tu ar...bley dia wat lawak lak dah...ampesss tul...

ala kak..awal nye wish....huhu..takut lak rase...

Baby Wify said...

oranglidi --> ma dh jwb salam..(tapi dia msih buat muke blur2 dia tuh...huhu)

oranglidi said...

hehe.. xpe2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails