wink! wink! u make my day!

Thursday, September 17, 2009

suv vs compact


munink.....hari ke 27 berpuasa. Few days lagi bepor raya kan??

wah, damn gile letih la smlm.. Pas berbuka kuar gi carik brg2 gubahan. Nk complete kan few yg msih belum beli.

Tdo smlm pun lam 1 pagi lebih. Dok rasa smp ke kenduri kwin nt la dh tak ckup tdo ni ha.

Pagi ni punya story, hem....sakit nya hati ku zahir dan batin. haha...

cilakok punya owner suv lexus! tapi pagi punya crita la neh... masa otw mai keja. Masa ats bridge, minyak keta dh blinking. So turun ja bridge, singgah msuk caltex sat. Slalu nya tak isi pun kt caltex, tapi dh dlm keadaan nazak ni..hentam je la.

dh isi suma pa dah...kuaq la ke highway jelut0ng tu kan....

best punya dok melayan driving dlm kelajuan separuh rilex n steady, tyme tu aku dok lane tengah, tah mai mana binawe suv lexus dari lane kiri... bodo bengong betui la...dia take over tak lepas ...pstu nk hentam makan side aku... aku pun dh termakan la side lane kanan (paling laju). Naseb bek la vios kt lane laju tu tak bapa nk laju....klu tak....tak dan kawin dh aihh...

ape lagi......aku yg mmg bwk kete slalu nya "kurang ajaq" ....terus mengejar suv berkenaan. (cis..ni dh mcm crita drama kisah benar lak). Seb bek la aku tak sempat hafal plate dier..klu tak...mampus lenkali jmp..aku bgi calor terus!

tapi siyes ar...aku ligan tak kira apa dah....terkejut ar...mai nk hentam org plak. Tah la aku bantai bapa tadi kt hegway jelutong tu....mmg cina tu siyeeee tui arr.....

smp nk dekat trapik lite lps sg pinang tu sket...aku take over dia. Mmg aku cilok lane kiri ar tyme tu....smp sblh dia....

haaa....amik habuan! aku turun tingkap, angkat fuck pstu aku hon panjang...!! bestttt!!! sedap weeiii!! Pas aku potong dier, ha..tak berani plak nk tgk...tnjuk la ko punya jantan sgt...ingat aku pmpuan aku tak ley kejor??...u meet da wrong person la!

kira pueh ati la klu aku kena saman speed trap pun tdi...mmg aku tak kira pa dah...sakit ati gila dh tadi.

apa dia ingat dia pakai suv, blh dok buli keta kecik ka??? silap org laaa...

nk main ngn keta dak vivac, dia tataw tdi dia bt dagey kt state leader penang (ngn bongkak nye neh)....

see..sapa kata viva tak bley mkn lexus???? try r....mau aku kejaq lagi smp dtg.

pagi tdi..pahala pose aku mmg dh out dah....tapi takpa..demi menegakkan kebenaran....jgn sesekali nk tindas kete compact ok!

** enjoy small...we make it compact!

3 comments:

~~~+....mS arWeEn....+~~ said...

ganas gak dak na ni...
huhu...
siap angkat fuck tu yg tak tehen...
huhu...

Teh Ais Gula Madu said...

geram le kak...naseb bek tak langgor ai taw...

klu tak...tak smpat jdik is3 dak acey haha..

dh le 8 ari je lg ni..darah ngah manis cm gule....hehehe

~MaMa AdRiAn FaRiQuE~ said...

uihhh...ganaz nyer bb ni...ahakss!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers