wink! wink! u make my day!

Friday, June 04, 2010

alo cian dier..

mlm ini mlm sabtu..hem, hujan pulak dah area msjd negeri neh.

cik hby demam la mlm ni ..alo lo loo..cian nye dier.

jarang tgk dia demam sbnrnye.

org jns suka berlagak bt sihat, cenggini la. Takat sakit sikit2..dia bt tataw je.

agaknya kali ni mmg rasa tak sedap badan sgt la tu.

tersentuh badan dia pn rasa cm dok tepi heater je kah kah kah kah...

sian la pulak..

tadi tak mo makan..buat bihup kuah sup tu, suap jgk suh mkn sket. Kang tak mkn, nk telan ubat cmne.

payah la korang...payah nk berdealing ngn spesis ketegaq tak mo berubat ni.

tgk la esok..klu demam dia tak kebah gak..aku herat gak tarik masuk kete drive gi kenet.

mau tak mau! paksa je lah..takut sgt jumpa doktor.

klu kt kita ni ha, amboi..sakit perut sket suh gi klinik dah. Klu diri dia tu, berkarang2 bagi alasan.

Dah mcm karangan budak darjah 4 pun ada.

pinjam je lah anak kucheng sapa nih..comel sguh..cm nk buat steamboat je rasa haha..

6 comments:

Chenta said...

hahaha...

anak saya darjah 4 .

Agaknya mesti buat karangan ini .

- moga cepat sembuh -

Teh Ais Gula Madu said...

hehe...alasan tu berderet2..blh compile tau..

niway..tq ya..org degil mam ubat slalu lmbt kene heret je gi klinik.

Chilabaey's Spot 2 said...

Alaaaa..... comelnye kucing tu.... Macam tuan blog ni juga kot... hehehehe... :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jgn lupa suapkan ubat...
;)

Teh Ais Gula Madu said...

meniti senja : smlm dh kena tampar kaki, tdo suke buang selimut huhu.

Teh Ais Gula Madu said...

chilabaey's : haah..tuan blog ni bkn comey..comot!! kih3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails